Hvad skal vi med mennesker? forside

Hvad skal vi med mennesker?

Hvad skal vi med mennesker? forside
Forfatter:
Omslag:
Ukendt
ISBN13:
9788702265927

Hvad skal vi med mennesker?

Forhandler Pris Forsendelse Samlet pris Køb her
Indlæser opdaterede priser
iMusic 242,00 29,00 271,00
Bogreolen 247,95 29,95 277,90
CDON 249,00 29,00 278,00
Plusbog 249,95 39,95 289,90
Arnold Busck 299,95 19,00 318,95

Af samme forfatter

Den perfekte storm

af Peter Svarre

Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed – lige fra forretningen til kommunikationen og organisationen. Men ikke alle virksomheder påvirkes lige meget af de sociale mediers rasen. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår, mens andre befinder sig i stormens periferi, hvor man kan sejle videre, som man altid har gjort. I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem den perfekte storm. Når du har læst denne bog vil du være i stand til at udvikle en digital og social strategi for virksomheden, som ikke tager udgangspunkt i teknologiske buzzwords, men i en unik forståelse for dine kunder, dit marked og dine produkter. I bogen og på websiden www.denperfektestorm.dk får du desuden adgang til en helt konkret strategimodel, som skridt for skridt tager dig igennem processen for at udvikle virksomhedens strategi for sociale medier.   Læs interview med Peter Svarre. Læs anmeldelse fra VidenDanmark. Læs anmeldelse fra Borsen.dk. Læs anmeldelse fra Jyllands-Posten. Læs anmeldelse fra Journalisten. Læs anmeldelse fra Dansk kommunikationsforening. Læs anmeldelse fra Kommunikationsforum. Læs anmeldelse fra dSeneste.  Læs anmeldelse fra Mediehack.

Den perfekte storm

af Peter Svarre

Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed – lige fra forretningen til kommunikationen og organisationen. Men ikke alle virksomheder påvirkes lige meget af de sociale mediers rasen. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår, mens andre befinder sig i stormens periferi, hvor man kan sejle videre, som man altid har gjort.I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem den perfekte storm. Når du har læst denne bog vil du være i stand til at udvikle en digital og social strategi for virksomheden, som ikke tager udgangspunkt i teknologiske buzzwords, men i en unik forståelse for dine kunder, dit marked og dine produkter.I bogen og på websiden www.denperfektestorm.dk får du desuden adgang til en helt konkret strategimodel , som skridt for skridt tager dig igennem processen for at udvikle virksomhedens strategi for sociale medier.

Hvad skal vi med mennesker?

af Peter Svarre

I disse år opstår der en lang række nye problemer og etiske dilemmaer i forbindelse med kunstig intelligens: Kommer robotterne til at tage vores arbejde? Bliver de klogere end os? Kan man stole på en selvkørende bil? Og hvem skal bestemme, hvem den skal slå ihjel, hvis et uheld er uundgåeligt? I Hvad skal vi med mennesker? diskuterer Peter Svarre på medrivende vis disse etiske dilemmaer og klæder læseren på til at forstå, hvordan kunstig intelligens overhovedet fungerer. Kunstig intelligens er nemlig ikke så kompliceret, som mange tror. Alle kan deltage i denne vigtige diskussion om vores fremtid!