Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag forside

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag forside
Forfatter:
Originalsprog:
Dansk
Sider:
208
Omslag:
Hæftet
ISBN13:
9788702243581

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.

Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Forhandler Pris Forsendelse Samlet pris Køb her
Indlæser opdaterede priser
Bogreolen 230,95 19,95 250,90
Plusbog 230,50 39,95 270,45
iMusic 242,00 29,00 271,00
Gucca 239,95 39,95 279,90
CDON 251,00 29,00 280,00
Arnold Busck 299,95 19,00 318,95

Af samme forfatter

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

af Morten Münster

Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

af Morten Münster

Barack Obama brugte det som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation, øge compliance, forbedre arbejdsmiljøet og sælge flere produkter. Og succesfulde ledergrupper i C20-indekset er begyndt at bruge det som deres foretrukne strategiske greb. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Obama, Google og alle de andre har i stedet anvendt en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag , kan du også gøre den til din. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som sulter efter alternativer til de gængse virkemidler.